25 augustus

25 augustus 2013 - White Rock, Canada

We hebben een sleep in!!!!!! Yesss...nou ja  tot ongeveer half acht! Lidia is altijd een early bird, die staat elke dag het eerst te douchen. Het is onze laatste dag en we besluiten er een relaxdag van te maken. Frieda gaat met Nonie en Dan naar de kerk, de rest is naar een Farmers Market geweest...zucht en zelfs daar weer souverniers kopen.

Morgen hebben we een lange dag voor de boeg. Een langzaam ontbijtje gedaan, Dorothy gaat vandaag ook naar huis. Wat hebben we genoten van elkaar, meer dan woorden kunnen zeggen. We kunnen ontzettend goed opschieten met beide nichten...en dat maakt deze hele vakantie erg bijzonder. We kregen mooie cadeautjes van Dorothy, een wissellijst voor foto's, een hele bijzondere kaart waar we ergens in een winkel vreselijk om gelachen hebben. Ze heeft bij iedereen een persoonlijk berichtje erin geschreven.

Het waren twee geweldige weken met Dorothy en haar kleindochter Julian, het afscheid valt ons zwaar.dorothy

Na het afscheid heeft Nonie ons naar het strand gebracht, daar hebben even heerlijk gelegen en ook onze laatste dollars...jaja weer uitgegeven aan cadeautjes en souverniers. white rock beachWhite Rock Beach

Terug naar huis gegaan en lekker nog even buiten gezeten. Tijdens het eten hebben we onze dank uitgesproken richting Nonie en Dan, ze hebben ons verschrikkelijk verwend en in de watten gelegd...we hadden een paar speciale cadeautjes gehaald die wel in de smaak vielen.

Dan

En nu zo langzamerhand is het tijd om onze koffers in te pakken...we hebben misschien wel een groot kofferprobleem...althans Dianne...eh en ook Janneke! enne ook Lidia !!!! met dank aan de Thrifstore en alle winkels...als de trein dinsdag niet aankomt in Almelo dan zijn we door de rails gezakt!!!

Terwijl we dit schrijven krijgen we een berichtje van Dorothy...op de chat van facebook:

Dorothy Kuich

To the Dutch Diva's. Just to let you know I made it home about 2 hours ago. Dropped Julianne off to her mother. It is very quiet here as Walter is not home and my beautiful cousins were sitting on the beach basking in the sun. I wish I was also there. As I write this note a little tear just slipped down my cheek as I look at all the beautiful pictures and read what we did. I will truly miss our company but there has been a bond that was made between us that no one can take away. Have a wonderful and safe trip tomorrow. I will be thinking of you always....love you all

En inderdaad, een lieve nicht en een geweldige vriendin!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geke Hoff:
    Goede vlucht!!
  2. Tante Willy:
    26 augustus 2013
    Al tegen Lidia gezegd maar nogmaals voor jullie viertjes: goede terugvlucht en welkom thuis!
    Organiseren jullie een avondje om de verhalen te horen? Graag.
    Liefs,
    tante Willy
  3. Jolanda Boesveld:
    26 augustus 2013
    Wat een leuke verhalen en foto,s.
    Dames, een hele goede reis terug.

Groetjes, Jolanda
  4. 27 augustus 2013
    Super leuk geschreven. See you later!
  5. Tante Willy:
    27 augustus 2013
    Wij gaan ervanuit dat jullie veilig zijn geland?????
    Bedankt voor het verslag en de foto,s.
  6. Lidia blekkenhorst:
    27 augustus 2013
    Na een lange reis zonder slaap, nu dizzy op de bank.
  7. Janneke niks:
    1 september 2013
    nou lidia , je bent niet de enige die dizzy is ik ben het al de hele week, soms weet ik niet of het nou dag of nacht is, maar ja dat moeten we er voor over hebben

groeten van de dutch diva