23 augustus

25 augustus 2013 - White Rock, Canada

Eindelijk een rustdag, we zijn echt helemaal gesloopt, drie dagen banjeren en auto rijden, even een dag niets is heerlijk.

Nou rustdag, Dianne had een ontsteking onder het oog, dus even naar de huisarts toe, het was een soort blaar, doorgeprikt, antibiotica mee, 100 dollar lichter. En dan zijn er in White Rock ook Thriftstores!!! Lidia heeft schoenen gekocht, voor de party!!

Nonie geeft een groot feest op zaterdag en moet daarvoor heel wat voorbereiden. Her en der hebben we allemaal een handje mee geholpen, behalve Frieda die gaf de pijp aan Maarten en lag in de trailer te slapen! Poetsen en bloemstukjes gemaakt en daarna hebben de Diva's gekookt. Na het eten hebben Lidia, Frieda en Janneke een wandeling gemaakt richting beach. Dianne stond te worstelen met bloemstukken!

bloemstukken

Dan en Nonie pimpen de hele buitenboel op.

buitenboel

Daarna nog wat koffie gedronken en de reislogger bijgewerkt, onderweg konden we de reislogger niet overal bijwerken, in de bergen is geen internet!