22 augustus

25 augustus 2013 - Vancouver, Canada

Zucht.....alweer vroeg op, onze fantastische gastheer Dan Saunders neemt ons mee op een citytrip naar Vancouver! Een trip met 6 meiden, je moet het maar durven als man! Het was ook wel ontzettend lachen, hij had behoorlijk de vaart erin en als het te lang duurde dan riep hij: come on Girls!!!!!!!!!!!!!!! en dat de hele dag!!!

Dan the Man SaundersDan the Man

Begonnen bij de St. Elisbeths Garden, een prachtig aangelegde tuin. St. Elisabeth Garden

blompies

Overweldigend om te zien, tot Dan riep : come on Girls!!!!!

Vervolgens een tour door Vancouver gehad met alle highlights. De auto geparkeerd en daarna op de seabus naar Noord-Vancouver waar een leuke markt was. Daar even rondgesnuffeld en heerlijk vietnamees gegeten.Londen Yale

Helaas was Dan the Man vergeten uit te leggen dat de seabus kaartjes maar een uur geldig waren en daarom waren we een beetje laat. Ehm zo laat dat Dianne zo hard moest rennen dat ze de rok verloor en ehm de onderbroek....vreselijk!!!!!!

Nog een uurtje geshopt in Gastown met een zeer geduldige Dan the Man tot de bekende woorden weer kwamen: come on Girls!!!!!

Dan the Man nam ons mee naar een virtual reality show, Fly over Canada, fly over Canadawaarin je in een stoel zat en meegenomen werd in een simulator, en over Canada vloog, het was een geweldige ervaring! So come on Girls!!!!, weer de auto in en nu naar Stanley Park, het grootste park van Vancouver met heel veel bezienswaardigheden en activiteiten. We hebben diverse stops gemaakt onderweg, voor totempalen en geweldige uitzichten over Vancouver.

Stanley Park De totempalen!

Stanley Park 1 Het uitzicht over Vancouver.

Weer laat thuis en weer een geweldige dag gehad :)